Site Loader

Szefowie wielu firm, na pewnym etapie rozwoju dostrzegają, że „nie ogarniają” już wszystkich projektów, które realizują, jak i nie za bardzo są w stanie zapanować nad tym co robią poszczególni project managerowie. Zazwyczaj odczucie to jest kojone przez informacje przekazywane podczas spotkań przez PMów i inne osoby odpowiedzialne w stylu „co prawda mamy niewielkie opóźnienie ale wszystko jest pod kontrolą…”.

If you don’t know where you are going. How can you expect to get there?

Basil S. Walsh

Z jednej strony nie wiej to sytuacja niezwykła, z drugiej jednak nastręcza szefom firm wielu problemów i powoduje nadmierne koszty. Skąd one się biorą? Ponieważ nie nadążamy z realizacją produktów lub usług to zatrudniamy dodatkowy personel, skoro tak to musimy zapewnić mu odpowiednie wyposażenie i narzędzia. Nowy personel jest zazwyczaj mniej wydajny więc nie zapewnia nam oczekiwanego zwrotu z inwestycji. Dodatkowo osoby, które dotychczas bezpośrednio zajmowały się projektem, muszą przekazać wiedzę, a to konsumuje cenny czas. Do tego dochodzi niezbyt skoordynowana gospodarka materiałami niezbędnymi do projektów, a to wszystko razem wpływa na pogorszenie zarówno marży jak i płynności finansowej.

Jeśli chcesz sprawdzić czy możemy pomóc w uporządkowaniu zarządzania Twoimi projektami sprawdź ofertę współpracy.

Post Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *